راموس: دي ماريا نمي خواهد برود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس: دي ماريا نمي خواهد برود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس: دي ماريا نمي خواهد برود

راموس: دي ماريا نمي خواهد برود


سرخيو راموس در پس از بازي تيمش با اتلتيکومادريد با خبرنگاران صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، راموس در مورد تساوی یک بر یک میان رئال و اتلتیکو گفت:”وقتی با نتیجه یک بر صفر پیش می افتی ، مسلما تساوی یک بر یک نتیجه خوبی نیست، به خصوص آن که در برنابئو بازی می کردیم. تیم به خوبی بازی را کنترل کرد اما گرفتن نتیجه مشکل بود.”
وی با تائید اشتباه هم تیمی هایش روی گل اول اتلتیکو اظهار داشت:”توپ از روی تیر اول رد شد. مسلما این یک اشتباه احمقانه بود. نمی خواهم کسی را مقصر قلمداد کنم و بگویم که چه کسی باید رائول گارسیا را مهار می کرد. در دقایق پایانی باید تمرکزمان را حفظ می کردیم. نباید اجازه دهیم که چنین توپ هایی به این آسانی به گل تبدیل شوند.”
راموس در مورد درگیری خود با ماریو ماندزوکیچ، مهاجم کروات اتلتیکو توضیح داد:” او بازیکن پر تحرکی بود که بازی مقابل او مشکل بود. برای من زیبا بود که یک دوئل بزرگ با او داشته باشم. هر کسی سعی می کند از منافع تیم خود دفاع کند."
این مدافع در مورد مشکل مصدومیت رونالدو اظهار داشت:" باید معاینه شود تا شرایطش مشخص شود. امیدواریم که مصدومیتش جزئی باشد و مشکل حادی نباشد."
وی در مورد احتمال جدایی دی ماریا از رئال مادرید گفت:" در جایگاهی نیستم که توصیه ای داشته باشم. نمی دانم که دی ماریا باید از رئال برود یا بماند. فکر نمی کنم که هدف او جدایی باشد و امیدوارم که کل زندگیش در این جا بماند.”
راموس در مورد یکی از  صحنه مشکوک بازی که برخورد توپ به دست ماریو سوارز در محوطه جریمه اتلتیکو بود نیز صحبت کرد  :” هند مشخص بود، اما فوتبال همین است . گاهی داوران اشتباه می کنند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 29 مرداد 1393 | 18:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.